Flyg-plan!

Jag är i ärlighetens namn inte jättebra på geografi, skulle någon ge mig en karta skulle jag nog kunna peka ut Dubai men jag är shockad att det ligger så nära Indien ändå.
Nu är allt packat, fick packa om för det fick inte plats, kastade ut två koftor, jag får väl frysa! Vi ska se på Inception på planet har vi bestämt. Man har ju hörlurar men det känns ju ändå som man ser på den ihop. Fick bokade våra platser igår. Fort som fasen tog vi emergency exit sätena om vi nu inte har turen att bli 'bumped up' Då har man massor av plats att sträcka på benen och sova lite bättre än med ett säta framför.
Om två timmar ska vi lämna dom små hos A&O sen bär det av mot flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0