Gooood morgon!

Igår åt jag, bar non, den starkaste curryn i hela mitt liv. Jag var säker på att jag hade frätskador på tungan. Jag åt tre tuggor sen gick det inte längre. Det var så starkt att jag kände hur tårarna nästan började rinna. Inte för att jag gick hungrig för det! Jag käkade två stora kulor med sorbet i en megastor strut med strössel.

Gick runt och strosade lite bland alla hundratals affärer. Köpte faktiskt inget kul. Lite vykort för att skicka ut men det var det. Kollade på Mulberry och hittade väskan jag vill ha men den är dyrare här är hemma. Och folk säger att det är så bra att shoppa här? Inte när det är dyrare än det man kan köpa på hemmaplan eller hur!

Nu blir det poolen, skuggan för mig och en Starbucks frulle för oss!


Blir en ny bok idag, läste klart den andra igår. Den var ganska kass, men vad mer kan man förvänta sig av Sidney Sheldon?

Idag får det bli något som man behöver använda hjärnan för att läsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0