Här bor vi!

Jag önskar att jag var lika bra som Stu på att ta foton, han ser liksom vad som kommer bli bra. Jag fotar hej vilt och har jag tur blir det något att hänga i granen!

Här bor vi i alla fall. 37 våninen, det är en tvåa på kanske 70 kvadrat? Jättefin apartment som jag skulle kunna bo i året runt helt klart!

Igår vart det lunch vid poolen efter en Starbucks frulle och middag på Scoozi. Ett varv i shoppingcentrat för att sen slå oss ner på balkongen och snacka lite skit.

Köpte en ny bikini annars har det väldigt torrt på shoppingfronten. Det känns så fel att köpa varma kläder när det är varmt ute och det är ju ingen ide att köpa sommarkläder som ändå inte kommer till användning i Skottland :P

Sen är det egentligen inte så mycket jag behöver så vi får völ se. Dom har Bloomingdales här så jag vill köpa en sån stor rosa plastpåse, som dom bruna där det står BIG BROWN BAG. Tror det blir en sån i alla fall. Perfekt att ha när man åker och handlar mat. Tänker på miljön minsann.

Har fortfarande inte sett en enda hund eller katt, blir lite abstinens minsann.

I eftermiddag funderar vi på att åka och kolla på golf. Jag vet, suck tänker ni, och jag med. Men Stu känner några som spelar i tävlingen så det är väl bara att haka på!

Nu vankas det pool igen. Igår var det så varmt att det var svårt att ligga stilla i solen, jag spenderade mestedelen av dagen i poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0