Prickig korv eller salami?

Välj själv, jag ser ut som en av dom. Jag har soleksem så det bara skriker om det. Överallt utom på benen, det är en skithet look och kliar inte alls. Nej det är verkligen inte snyggt och det kliar som fasen. Inget mer solande för mig på ett tag. Vet inte om det är solcremen? Vi använder nämligen inte samma och Stu har inte en enda prick. Orättvist. Så idag blir det skuggan eller sp struntar vi i att ligga vid poolen överhuvudtaget?

Igår vad nog bästa dagen på länge om man bortser från mina kliande utslag och mitt knoppriga skinn. Vi åkte och kollade på golfen. Svenska tjejen kom tvåa och dansken vann. Såg massa svenska människor bland folket.

Vi åkte sedan taxi, passa er, dom kör som biltjuvar på speed och som om dom fick betalt på att ta dig från A till B på kortast tid. Några gånger under våra tre resor ville jag säga till att han skulle sakta ner, man kan inte köra i 120 överallt. I alla fall.

Vi åkte till the Atlantis Palm. Det är alltså ett ö byggd i mitten av havet i form av en palm. Där har många kändisar hus. Vi åkte längst ut och satte oss på beach baren i en Fatboy sacko säck och tog en Sol öl och lyssnade på classic soul som spelades av Radio 1 Dj's. Sen flyttade vi upp oss lite och åt middag. Underbart. Vi åker nog tillbaka för att se det hela i dagsljus också. Igår hann vi inte då vi skulle se avlsutningscermonin på golfen.




Här spelade Kylie när dom vigde in hotellet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0