Prickly Heat

Vad nu det heter på svenska? Blir som röda ploppar som kliar lite? Soleksem kanske? Inte jättekul. Så jag har legat med en handduk pa magen och en över skallen medan jag läser min svenska bok.

Imorrn får det bli parasoll för min del, kanske att jag hänger ut benen, dom är ok. Vet inte varför jag fått det? Stu har klarat sig och då har han mindre solkfaktor än mig :S

Aja, inte mycket att göra åt saken, man blir ju inte bättre för att man är brun (jooo liiiite) LOL

Massor av svenskar här, det trodde jag faktiskt inte, trodde dom åkte till Thailand mest. Men det var säkert 30 män vid poolen idag. Vet inte om dom är här för att spela golf kanske? Men då borde dom väl inte hänga runt poolen vid baren?

Ska ta en lång dusch, kall, för att försöka få ner mina röda kliande ploppar och hoppas på det bästa. Kör lite Bio Oil och after sun så får vi se hur det går. Ska kolla på nätet om soleksem!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ny blogg nu så skicka din mail så får du min nya blogg



kram Lisa

2010-12-10 @ 14:53:41
URL: http://babylily.blogg.se/
Postat av: Zebastian

Tja!



Pappa o Agneta läste din blogg igår när de var här. Så nu kollar hela familjen på alla fina bilder! :)

2010-12-12 @ 12:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0