Suck....

Himlans prickar. Dom går inte bort. Nu är dom ännu värre :( Har suttit som en annan looser i skuggan och folk glor som det är något fel på mig då jag gömmer mig under en handduk om solen skulle titta fram någonstans. Aja, jag hade ju kunnat haft en riktig sjukdom så jag ska väl inte klaga men ändå. Kul att sitta i skugga och inte kunna bada. Då kan jag ju lika gärna göra något annat istället!

Fotade lite då jag var sjukt uttråkad.

Grejjen är ju att prickarna syns även på kvällen och jag vill ju inte att folk ska tro att jag har något smittsamt så jag kan inte ens ha kläderna jag vill på mig. Tjut lite är ni snälla, behöver lite medkänsla! Haha!

Nu ska vi ut och käka här. Meat House tydligen. Sen blir det undervatten Zoo med pingviner och grejjer! Yeeey! Ska bli jättekul! Men först lite mat i magen.

Ush får ångest när jag vet hur mycket jag borde göra. Har så himla många presenter jag borde köpa men det är lättare sagt än gjort.........

Frys inte för mycket nu där hemma!

Kommentarer
Postat av: Maud (med Lindo, Loppan, Agnes, Elvira å Sally)

Jag har beslutsångest, ska jag ta salami eller eller prickigkorv på kvällsmackan asg

Här i gamla Svedala händer det grejer, en självmordsbombare "detonerade" på drottninggatan i lördags nära Åhlens mitt i julrusningen, men vad det verkar så kom ingen människa till skada fysiskt!

Njut nu av dina prickarkramis

2010-12-13 @ 21:06:35
Postat av: tess

Fy fasen det där ser inte fel ut! så jäkla skönt! när kommer ni hem igen?

2010-12-13 @ 22:32:07
URL: http://totzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0