Tillbaka efter en dag vid poolen!

Idag invigde vi pool-baren! Härligt! Sitta i vattnet och svalkas medan solen bränner på ryggen. En härligt kall öl i handen och underbar utsikt!

Nu ska vi ducha och fixa iordning oss innan det blir shopping för hela slanten. 

Sen blir det nog lite middag tror jag. Vi käkade en liten Starbucks lunch vid 12 snåret.


Det vart för varmt att ligga och pressa ganska snabbt. Så jag har guppat runt i poolen mest hela dagen. Jag har inte tålamodet att ligga i flera timmar raklång och blunda. Jag vill kika runt, hålla koll, gärna läsa, men armarna krampar ju efter några timmar.

Så fyra timmar fick räcka. Egentligen är det ju ett slöseri med tid, att försöka bli brun som sen kommer försvinna på nolltid hemma i -15!

Ha en bra dag alla mina läsare, familj, kunder och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0