Börjar på nytt

Har totalt tapat bort vilken dag vi är på. Så vi börjar på ny kula.
Vägde mig i Fredags och jag vet inte om man vågar lita på vågen men det stog på -6 KILO!
Det var ju inte vad jag väntat mig efter några dagar i Sverige där det är lite svårt att hålla sig med tanke på att man åker runt hit och dit och man inte har sin egen kyl. I alla fall, vi hoppas väl på att det stämmer i alla fall!
Nu kör vi vidare och ser vad som händer. 
Frulle. Kokt ägg med kyckling, Philladelphia ost och creme fraiche.
Lunch. Kokt ägg med avokado, kyckling och creme fraiche.
Middag. Räkor med spenat ocg courgette i gräddsås.
Snack. 90% mörk choklad

Kommentarer
Postat av: solveig

Fantastiskt bra jobbat Anna! Du är så duktig! :-D

Heja heja!

2011-04-12 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0