Dag whatever (dag 58)

Ska jag skriva dag eller skita i det kanske?
Frulle. Latte
Lunch. Bakad potatis med ost, tonfisk och majonäs. Sallad också. Jag vet, potatis är kolhydrater. Men jag var bjuden på lunch och jag har inte tittat åt en potatis på två månader. Fick ont i magen efteråt måste jag säga.
Middag. Crabsticks med avokado och ägg. Dressing på majonäs och creme fraiche.
Snacks. Några bitar 90% choklad.
Jag förstår folk med ätstörningar. Att man blir rädd för att gå upp, speciellt om man gått ned innan. Jag är livrädd att gå upp igen och får en kick av att kunna gå ner i vikt och vill helst sluta äta helt och hållet fast jag vet att det är galet. Nu vill jag ner ännu mer. Jag vill vara pinnsmal och nu har ju fått hjulet att börja rulla så att säga. Att folk säger att man ser smal ut får en att vilja ännu mer. Alla har ju en ide om vad som är snyggt och inte, smalt och tjockt och trots att jag aldrig varit smällfet är det kul att höra när folk säger gud så smal du är. Nu är jag inte ens smal. Jag vill helst ner en 5 kilo till. Vill kunna ta på mig vad som helst utan att behöva bry mig om det hänger ut här och där. Helst vill jag inte ens att låren ska gå ihop och jag har väl nån halv centimeter kvar sen gör dom inte det när jag står rakt upp och ned. Klart att dom kanske gnuggar lite när man går för man går ju inte som man står. Önskan är väl att dom inte ens ska göra det. Jag vill se revben och nyckelben. Jag vill ligga på stranden och bikiniunderdelen inte nuddar magen. Det hade man en gång i tiden. Men vi kör vidare. När jag är nere där jag vill vara ska jag träna för lite muskler (lean muscles) ser bra ut. Rumpan som aldrig fanns finns ännu mindre nu. Platt som en pannkaka den ni! Aja, hellre det än ett stort arsle som man inte kan bli av med. Peppad och taggad som fasen fast jag har svårt att hålle mig till 100% till LCHF. Tänk om jag ställer mig på vågen på Fredag och jag har gått upp igen? Då vette 17 om jag inte lägger mig ned och tjuter.
Om jag någonsin blir smal ska jag fixa håret och ha sommaren av alla sommrar! Summer of all summers alltså - då blir det en att komma ihåg. Tänk att ha smala armar? *drömmer*

Kommentarer
Postat av: sanna

men syrran! jag vet att det inte ändrar vad man tycker om sig själv men du är verkligen inte tjock pucko! och du har smala armar, precis som jag :P



Men jag är impad av din självdisciplin iaf, du är skitduktig!

2011-04-12 @ 21:51:39
URL: http://bolyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0