Dag 45

Frulle. Kokt ägg med kaviar och gurkstavar. Kopp the
Lunch. Kyckling med majonäs/sour cream och gurka
Middag. Fläskkotletter med vitlöksmör, sallad, och Portobello champinjoner.
Snacks. Vågar jag inte berätta.
Fläskkotletter blir lätt sega och tuggiga så jag steker dom på en svag värme och inte för länge. Lite rosa i mitten brukade ses som livsfarligt men det är inte det längre. Massor med färsk timjan i pannan, olja och kryddor. MUMS! Lade Potrobello champinjoner på en plåt med Philladelphia ost (pesto and sundried tomatoes) med vanlig ost på och in under grillen. Vart jättebra!

Vet inte om jag vågar väga mig på Fredag. En jäkla skitvecka med massa problem och dåliga nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0